21.06.2021

Dostava in vračila

Spletna trgovina MEDSHOP omogoča naslednje načine dostave blaga:

1. Dostava po pošti

Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja POŠTA SLOVENIJE. V kolikor želite drugega paketnega distributerja, nas prosim kontaktirajte.

Spletna trgovina MEDSHOP omogoča naslednje načine dostave blaga: 

1. Dostava po pošti 
Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja Pošta Slovenije. Stroški pošiljanja blaga znotraj Slovenije znašajo 3 eur, v primeru nakupa nad 20 eur je poštnina brezplačna.
Pošiljanje blaga v Republiko Hrvaško znaša 6 eur, v primeru nakupa nad 60 eur, je poštnina brezplačna. Dostava blaga na Hrvaško poteka z dostavno službo GLS.2. 

2. Osebni prevzem 
V kolikor ste iz Ljubljane ali njene okolice, lahko izberete možnost osebnega prevzema na sedežu podjetja, ki se nahaja na naslovu Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana (skladišče). Osebni prevzem je mogoč le v primeru, da kupnino nakažete vnaprej na transakcijski račun podjetja IRIS (plačilo po ponudbi/predračunu). 
Osebni prevzem je mogoč le od ponedeljka do petka, med 8. in 15. uro. Prevzem se opravi v skladišču podjetja za tem, ko vam potrdimo, da je pošiljka pripravljena na prevzem. 
Vračilo blaga- Pravica odstopa potrošnika od pogodbePotrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo (spletnega nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. 
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: medshop@iris.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne skupaj z izpolnjenim obrazcem ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca: IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov (narocilo@iris.si) ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr. zamrznjena hrana), ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe. V kolikor so izdelki poškodovani ali rabljeni, si trgovina pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.Vračilo opravljenih plačil (kupnina + morebitna poštnina) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačila, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ponujamo vam

brezplačno poštnino nad 20€

Zagotavljamo vam

prijazen odnos

Garantiramo vam

varen nakup